KİTAP FİLM DİZİ TEKNOLOJİ

28 Haziran 2017 Çarşamba

Limitless 2. Sezon Gelecek Mi?

   Birçoğumuz bu diziye başlamadan önce Limitless filmini izlemişizdir. Filmi beğenen tayfa internette araştırma yaparken genelde bu diziyi bulurlar ve filmi kadar iyi mi acaba derken ilk sezonu izlerler.
  
   İlk sezon 22 bölüm olarak çekildi ve 5. bölümden sonra 2. Sezonun da çekileceği duyuruldu ama 22. bölümden sonra ikinci sezon için ara verildi. Bir kış dizisi olan Limitless sevenlerine 2. sezonu çekeceği sözünü verdiği halde 2. Sezon çekilmedi!
  
   Görünüşe göre yönetmen daha kârlı bir senaryo bulmuşa benziyor. Ya da bir kaç yıl sonra elimizde senaryo kalmadı Limitless 2. Sezonu çekelim diye ortaya çıkabilirler benden söylemesi!

1 yorum:

  1. Merhaba. Blogunuzu yeni keşfettim. Konusunu beğendim. Benim de blogumla benzer tarzda olduğu için beğendim. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Copyright © BLIND AND FEARLESS | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com