KİTAP FİLM DİZİ TEKNOLOJİ

17 Nisan 2015 Cuma

Hearthstone


Giriş:

Blogda oyun yazılarının az olduğunu farkettim bende ilk yazımı Hearthstone adında güzel bir oyun hakkında yazayım dedim umarım beğenirsiniz.



Hearthstone: heroes of warcraft Blizzard tarafından 2013 ün martında açıklanan ocak 2014 de ise açık betası yayınlanan free to play oyundur.Şu anda 20 milyondan fazla oyuncusu vardır.


Oyun Hakkında:

Oyun yu-gi-oh a benzer bir kart oyunudur aslında arada çok fark vardır ama verebliceğim en iyi örnek yu-gi-oh.Oyunda 9 tane class vardır :

1.mage  2.hunter  3.druid  4.priest  5.warrior  6.paladin  7.shaman  8.rogue  9.warlock


işte oyundan bir screenshot:






Oynanış:

Oyunu indirmek çok kolaydır google'a hearthstone yazıp ilk siteye tıklarsanız gerekli siteye yönlendirilirsiniz ayrıca oyun ios ve google playdede vardır.Nasıl oynancağını açıklamak gerekirse ise koleksiyonunuzda bulunan kartlardan bir deste oluşturduktan sonra insan veya bilgisayar bir rakibe karşı o deckle oynayablirsiniz.Hearthstone bir sürü online turnuvası olan ünlü bir oyundur.



Kişisel Görüş:

Bana göre hearthstone vakit geçirmek için harika bir oyundur ayrıca 1 el kısa sürdüğünden dolayı az vaktiniz olduğunda oynayabilirsiniz ama oyuna ilk başladığınızda biraz sıkılabilirsiniz ama yeterince azimli olursanız oyun size eğlenceli anlar yaşatabilir.




10 yorum:

  1. Benim tahir diye bir arkadaşım var. Adamın dibi yahu. Sırf adın tahir diye beğeniyorum gönderini. Sen arkadaşıma dua et ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumuzun en değerli yazarlarından biridir kendisi:)

      Sil
    2. Önemli olan yazar değil yazıdır ama destek veren herkese teşekkür ediyorum.

      Sil
    3. Evet çok mantıklı bir sebepmiş gerçekten. Bir de kardeş sen kamu spotu musun her yazıda yorumunun var hepsi de pozitif? Kaç para verdiler sana? Sebep bulamamışsın ama ille de övecem diye söylediğin lafa bak. Git şu blogtan saçma yorumlar yapma
      Bu arada oyunu beğendim eğlenceli sayılır daha başka oyunlar bekliyorum

      Sil
    4. Yorumunuz için teşekkür ederiz.

      Sil
  2. Tuğrul sen bi kes bakalım sesini. Adamlar yapıyor, hak ediyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adı tahir olduğu için mi?
      Bakan zaten anlıyor ya yazarlar tutmuş seni ya da yazarlık almaya çalışıyorsun, yorumlarının yapmacıklığı çok belli adamlara yalakalık yapıyorsun. İkile bence buradan

      Sil
    2. Yani okuyan herkes anladı yazarı tanıdığını

      Sil
    3. Tuğrul arkadaşlarımız da girip bakıyor bloguma:)

      Sil
  3. Eğer burada yazılan yazılar Tahir ÖZPALA tarafından yazılmadıysa birtakım aklıevvellerin yorumlarını önemsemeyen kişilerin söylediği sözler hakkında konuşmamak gerekmediğini iddia eden terbiyesiz insanların konuşmamaları sizlerin yani Tuğrul, Ömer, Atakan insanlarının dikkatini çekmemelidir. Bu konuya nokta koyuyorum sizleri saygı ve sevgiyle selamlıyorum.

    YanıtlaSil

Copyright © BLIND AND FEARLESS | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com