KİTAP FİLM DİZİ TEKNOLOJİ

21 Nisan 2015 Salı

Youtube'a giremiyorum, yasaklandı mı?

Youtube'a giremiyorum?
   Bazı arkadaşlarımın Youtube'a tıklıyorum ama sayfa yükleniyor olarak gözüküp açılmıyor demelerine bir çözüm üretmek için internette araştırma yaptım ve birikimlerimi paylaşmaya karar verdim.
   Öncelikle bazı vpn değiştirici uygulamalar veya programlar youtube'a girmenize engel oluyor olabilir. Öncelikle bunlardan kurtulmanız gerekiyor. Ardından tekrar deneyiniz. Yine erişim sağlayamıyorsanız başka bir sunucudan yani başka bir tarayıcıdan deneyiniz. Vpn ayarı yaptıysanız da proxy hatası da verebilir. Sunucunuzun ayarlarını eski haline döndürünüz.
Yandex'ten girmeye çalışanlar da böyle bir hatayla karşılaşıyorlar. Onlar da başka tarayıcıları deneyebilirler. Sorun bu şekilde çözülebiliyor.

1 yorum:

  1. Hani bazen youtube yasaklanıyor ya, ben ona rağmen girebiliyorum telden. Hiçbir ayar da yapmadım nasıl oluyor bu bilgilendirir misiniz?

    YanıtlaSil

Copyright © BLIND AND FEARLESS | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com