KİTAP FİLM DİZİ TEKNOLOJİ

25 Nisan 2015 Cumartesi

İnternetten para kazanmanın 2. yolu

   Evet arkadaşlar şimdi sizlere İnternet'ten para kazanmanın ikinci yolunu anlatmaya çalışacağım inş başarılı olurum :) Birinci yolu zaten anlatmıştım. Birinci yola bakmak isterseniz:
2-İnternetten alım-satım
   Arkadaşlar herkesin bildiği üzere devir teknoloji devri olduğu için insanlar artık diş fırçasından terliğine kadar her şeyi internet üzerinden alıyor. Bu internet üzerinden alım satım pazarında ben niye yokum diyorsanız size formülü vermek için buradayım :) Biraz ticari zekanızın olması yeterlidir.
   Gelelim konuya. Şimdi bilmeyenler için nedir bu internetten alım satım anlatalım. Öncelikle yurt içinde satım yapan bir çok site mevcut. Örneğin GittiGidiyor, Hepsi Burada, n11 gibi. Bu sitelerde çok takılan arkadaşların ben bunu şu kadara da alırım bu kadara da alırım dediklerini duyarsınız. İnternet üzerinden herhangi bir şeyi ucuza alıp üstüne komisyon koyarak satarsınız. Ama tavsiyem Çin veya Japonya gibi sanayi bakımından çok gelişmiş ülkeler seri üretimde profesyonel oldular artık. Bence Çin'den getirttiğiniz mallardan çok daha iyi para kazanırsınız. eBay yurtdışı alışverişlerinde Türkiye'de kullanılan bir numaralı sitedir. Buradan Çin ile bağlantı kurup ucuza mal getirtebilir ve kolaylıkla satabilirsiniz. Mesela ben eBay'i kullanarak telefon kaplarımı Çin'den getirtiyorum. Kargo ücreti yok ve herbir kap için sadece 1 dolar ödüyorum. Türkiye'de o telefon kaplarının fiyatını 10 tl'den aşağı düştüğünü görmedim. Blogculuğa girişmeseydim kesin bu işi yapardım heralde. Hesaplayın dolar şimdi biraz arttı ama 1 dolar 2,5 tl desek Türkiye'de o telefon kılıflarını 10 tl den satsak her kap için 7,5 tl karımız olur. Bu da %300 kar demektir. Çok iyi para on tane satsanız öğrenciler için haftalık 75 tl harçlık çıkar daha ne olsun?
   Konudan ayrılmayalım. Önce eBay'den veya güvendiğiniz internetten alım satım yapan bir siteden malları getirtiyoruz. Unutmayın satabileceğiniz şeyler olsun ki mallar elinizde patlamasın! Ardından bunları sahibinden com a veya gitti gidiyor gibi Türkiye'de satış yapan sitelere güzel bir tanıtımla yerleştiriyoruz. Ardından gelen mesajları izleyin. İndirim yapmak, müşteri memnuniyeti gibi şeyler size kalmış artık:) Ne kadar mal satabildiğiniz sizin ticari zekanıza kabiliyetinize kalmış artık.
   Mesela benim kuzenim eBay'den kameralı kalem getirtiyordu ve onları Türkiye pazarına sunuyordu. Tek seferde 25 kalem sattığını söylemişti. Ama tek endişesi vardı. Şimdi o sıkıntıya gelelim.
   Bu Türkiye'de internetten satılan malların hepsinin %18 lik bir vergi payı vardır. Türkiye'de denetimler şuan çok iyi olmadığından bir çok insan vergi vermeden internet üzerinden satış yapıyor. İleride bir yasa çıkar da geriye dönük sattıklarınızdan başınız derde girebilir. Onun için %18 lik vergiyi ödemenizi tavsiye ederim. İnternette nasıl öderim bu vergileri gibi bir çok konu mevcut.
   Bu yoldan da çok iyi para kazanabileceğinizi biliyorum, güzel paralar kazanmanız dileğiyle! Yorum yapmayı da unutmayın :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © BLIND AND FEARLESS | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com