KİTAP FİLM DİZİ TEKNOLOJİ

16 Haziran 2015 Salı

Jon Snow Komik Sahneler Derlemesi


   Jon Snow bir bastard olmasına rağmen tüm asillerden daha asil bir karakter. Bu yazıyı (öldüğüne hala inanmıyorum) unutulmayan Jon Snow'un yani Kitt Harrington'ın efsanevi oyunculuğunu seven fanları için yazıyorum. Diziden komik sahneleri arayıp buldum ve bir derleme şeklinde sizlere sunmaya karar verdim.

   İlk önce Jon Snow'un aşkı Ygritte ile başlayalım :) You Know Nothıng Jon Snow yani "Hiçbir şey bilmiyorsun Jon Snow" cümlesini Ygritte'den çok duymuşsunuzdur sanırım.

 
   Ayrıca muhteşem oyunculuk yetenekleri de gözden kaçmıyor Kitt Harrington'ın. Şimdi bir gülüş geliyor. Jon Snow'dan güzel bir smile:) Yürüyüşündeki asalate bak be!
 
 
Şimdi de Ygritte ve Jon Snow aşkından bir gif göstermek istiyorum. Jon Snow yabanıllarla duvarın güneyine geçtikleri bir bölüm vardı hatırlarsanız. Güzel bir gif yapmışlar gerçekten. Save me Jon Snow yani "Kurtar beni Jon Snow"
 
 
Evet yukarıdaki gif in devamı olan sahneyi koymasam olmazdı heralde:(Benim elbisem ipek ve tralalaleday den diye dalga geçiyor Ygritte:)
 
 

Kitapları okuyanlar bilir. Kitaplara göre Jon Snow Daenerys Targaryen ile evlenmesi gerekiyordu. Jon Snow öldü mü diye hala araştırıyorsanız size şöyle bir şey söylemeliyim. Muhtemelen seyircilerin 6. sezonu merakla beklemesi için Jon Snow'u öldürüldü gösteriyor olabilirler. Umarız öyledir. Jon Snow'suz bir Game Of Thrones düşünülemez!
Jon Snow gifleri
Jon Snow gifs
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © BLIND AND FEARLESS | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com