KİTAP FİLM DİZİ TEKNOLOJİ

9 Kasım 2015 Pazartesi

Sherlock'un 4. Sezonu Özel Bölümüyle Geliyor!


    Başlığı ilk gördüğünüzde sonunda dediğinizi tahmin edebiliyorum. Çünkü özel bölümün ve 4. sezonun fragmanlarını görünce bende aynı tepkiyi verdim. Evet arkadaşlar büyük bir ihtimalle 4. sezon yine 3 bölümden oluşacak fakat bu sezon 1 bölüm daha fazla verilecek. Bu bölüm eski Londra tarihinde geçecek. Sherlock Özel Bölümü büyük ihtimalle 25 Aralık 2015 tarihinde yayınlanacak. Türkiye'de çevrilmiş olarak izleyebilmeniz bu tarihten en fazla 2-3 gün sonra mümkün olur.

İşte Sherlock Özel Bölümünden:

Niye sezondan hariç bir bölüm çıkarılıyor?

   Bu soruyu bir kaç arkadaşımdan duydum ve araştırdım. Yönetmen ve oyuncu Mark Gatiss Sherlock'u Sir Arthur Conan Doyle'un kitaplarında geçen zaman yani eski Londra zamanlarında çekmek gibi bir istek kalmış içinde. Ve bu sezon bu isteğini gerçekleştirerek bizleri de mutlu edecek sanırım.

4. Sezon Hakkında

  4. Sezon hakkında bildiklerime gelirsek; 3. Sezon'un sonunda James Moriarty tekrar ortaya çıkmıştı. ''Beni özlediniz mi?'' gibi bir sözle tüm bilboardlarda gözükmüştü. Bu sezonda tekrar James Moriarty'yi göreceğimizi umuyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © BLIND AND FEARLESS | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com