KİTAP FİLM DİZİ TEKNOLOJİ

7 Kasım 2015 Cumartesi

Türkçe Rap Önerileri


   Merhaba arkadaşlar bu konuda bir şeyler yapmak zorunda hissettim kendimi. Türkçe rap diyince insanların birçoğu size bir farklı bakıyorlar. Türkçe Rap yapanları keko olarak görenler var. Sırf bu yüzden bir aralar türkçe rap dinleyemez olmuştuk ki son zamanlarda sayımız artınca insanlar da alışmaya başladılar. Ne de olsa Eminem gibi büyük rapçiler de bir gün amatörlerdi ve şimdi dünyaca dinlenen bir rapçi oldular. Kimse müzik dünyasında birden zirveye oturmuyorlar ya da direk ünlü olarak doğmuyorlar. Belli bir çalışma ve yetenek gerektiriyor.
 

   Türkçe Rap denince de akla gelen en büyük isimler şüphesiz Ceza , Sagopa, Allame'dir. Üstteki fotoğrafta da bir sürü rapçiler bulunmaktadır. Ben bu yazıma sizlere Türkçe Rap önerilerimi yani kendimce beğendim rapleri sizlere tanıtmak için başladım.

Türkçe Rap Önerileri

1-Profesyonellerden
   Profesyonel olarak en çok beğendiğim rap yeni piyasaya çıkmış diyebileceğimiz Ceza'nın Suspus'u dur. Gerçekten gerek sözleriyle gerekse klibiyle Avrupa standartlarının da üstünde bir rap olmuş. 



Altta da Ceza feat. Sagopa Kajmer Neyim Var Ki? var. Gerçekten severek dinlediklerimden biridir.



2- Amatörlerden
   Elimden geldiğince amatörlere destek olmaya çalışıyorum. Gerekirse youtube'a atılan videolarında reklamlarına tıklıyorum ki devamı gelsin. İşte alttaki rap de Rodos adında yeni piyasaya çıkan kaliteli rapçilerden Burak Akburak'ın Kanlı Bıçaklı'sı ve Vakit'i. Yaşının da genç olması kanımın ısınmasına sebep oldu.


0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © BLIND AND FEARLESS | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com