KİTAP FİLM DİZİ TEKNOLOJİ

13 Mayıs 2015 Çarşamba

Kendi Android Uygulamanızı Yapın!

   Evet arkadaşlar telefon dünyasında milyonlarca uygulama var ve ben bunların nasıl yapıldığını bilmiyorum ya da bir tane de ben yapayım diyorsanız tam size göre bir yazı hazırladım. Öncelikle arkadaşlar bu uygulamayı yapmak için gereken 10 dakikadır. Öyle günlerce uğraşmanızı gerektiren bir şey yok. Tabi ki çok da güzel bir şey beklememenizi söylemiş olayım. Biz uygulama yapmak için şu siteyi kullanacağız: AppGeyser

AppGeyser nedir?
   AppGeyser, android kullanıcılarına sunulan basit bir uygulama üretme sitesidir. Eğer güzel bir uygulama yaptığınızı düşünüyorsanız uygulamanızı Google PlayStore'a da koyabilmeniz mümkündür.

Nasıl Yapacağız?
   Öncelikle bu linkte tıklıyoruz.


 Ardından "ŞİMDİ OLUŞTURUN" butonuna tıklıyoruz.
Açılan Sayfada istediğimiz uygulamanın türünü yani yapmak istediğimiz uygulama nasıl bir şey olacak onu seçiyoruz.

Örnek olarak anlattığım için ben web sitesi kategorisini seçiyorum ve şöyle devam ediyoruz. Ardından web site url olarak bir kısım çıkıyor. Oraya web sitemizin url sini giriyoruz ve next diyoruz.
Ardından çıkan sayfa şu şekilde oluyor. Bu sayfada isterseniz default icon diyebilirsiniz. Ya da istediğiniz bir fotoğrafı yükleyin. Bu yüklediğiniz sizin app'inizin simgesi olacak.
Sonra next diyoruz ve uygulamamız hazır. Hazır olduğunda yanda bir telefon ekranı çıkıyor bu da uygulamanızın bir önizlemesidir.
Veee uygulamanız hazır. Uygulamanızı indirebilmeniz için bir link verilir ve linke tıklayarak uygulamanızı indirebilirsiniz. İşte bu kadar. Dilerseniz videodan destek alabilirsiniz.
                                       

2 yorum:

Copyright © BLIND AND FEARLESS | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com