KİTAP FİLM DİZİ TEKNOLOJİ

3 Haziran 2015 Çarşamba

Counter Strike Global Offensive (CsGo) aldım!


   Evet arkadaşlar 3 haftalık sınavlarım da bittiğine göre bir nefes almam lazımdı. Bunun için bir oyun almaya karar verdim. Aklıma arkadaşlarımın uzun zamandır tavsiye ettiği CsGo geldi ve satın almaya karar verdim. Oyun Steam'de 24 TL olmasına rağmen diğer pahalıya satılan oyunlara taş çıkartır. Öncelikle oyunun 24 tl değilde 100 tl de olsa alınmaya değer olduğunu söylemek gerek. Oyunu 4-5 gündür oynuyorum ve verdiğim paraya kesinlikle pişman değilim.
   Normal cs 1.6 veya 1.5 falan oynayanların oyuna alışmaları daha kolay fakat 1.6 daki yeteneğinizin csGo da geçmediğini göreceksiniz ki bu büyük bir hayal kırıklığı yaratabilir. Ben de 1.6 yı iyi oynuyorum fakat csgo da ilk maçlarda yani ilk rekabetçi tür maçlarda adam bile alamıyordum. Merak etmeyin biraz oynadıktan sonra ve birkaç ayardan sonra kabiliyetinizi ortaya koyabileceğinizden emin olun. Şimdi oyundan birkaç kare ile devam etmek istiyorum ve işte oyunun arayüzü:(büyütmek için fotoğrafa tıklayabilirsiniz.)


   Oyunun arayüzünü görünce biraz basit gibi geldi bana çünkü bundan önce Counter Strike Online oynamıştım ve arayüzü mükemmeldi. CsGo ya bakınca geliştirilebilir olarak düşünüyorum. Bir de yeni başlayanları liglere yerleştirmek için 10 rekabetçi mod yani competitive mod da 10 kere kazanmanız gerekmektedir. Bir gün içerisinde en fazla 3 win alabilirsiniz. İlk başta bu şart ne kadar saçma diyordum. Fakat siz de göreceksiniz ki düzgün bir lige yerleşmeniz için bunlar şart.
   Oyunu almaya karar vermeden önce biraz yayın izledim ve adeta oyuna hasta oldum. En çok sevdiğim şey diğer counter lara göre bir farklılık ortaya çıkarmasıydı. Tüm silahlara giydirme yapabiliyorsunuz. Yani skin ekleyerek silahlarınızı farklı renklerde kullanabiliyorsunuz. Oyundan:

Gördüğünüz silah bildiğimiz sniper yani Awp. Üzerindeki renk yaklaşık 400 dolar. Bu skin en pahalı skinlerden biridir. Adı Asiimov diye geçiyor. İsterseniz siz de steam csgo daki atölyede tasarladığınız skinleri oylamaya sunabilir ve skin elde edebilirsiniz veya community den yani topluluktan skin satın alabilirsiniz. Atölyede yapılan skinler için bir oylama yapılır ve oylamada yüksek oranda kabul alırsanız yaptığınız skin oyuna eklenir ve ilk kullanıcı olarak size hediye edilir.
   Oyunu gerçekten beğendim ve tavsiye ederim. Bugün 9 win e sahibim ve son bir maç daha kazandıktan sonra bir lige yerleştirileceğim. Umarım altın liglerden birine yerleşirim çünkü yaklaşık 14-15 maç attım 9 galibiyetim var. Yorumlarınız olursa sevinirim. İyi eğlenceler!

1 yorum:

Copyright © BLIND AND FEARLESS | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com